środa, 11 czerwca 2014

Poznaj mnie lepiej czyli 20 pytań o mnie

Hej! Jak wam mija ten tydzień? Bo mi szczerze mówiąc fatalnie.Prowadzę małą wojnę bo pan od historii nie chce mi postawic piątki na koniec co mnie bardzo smuci, gdyż od tej oceny zależy czy będę miała świadectwo z paskiem... Ale nie będę się nad sobą użalać. W dzisiejszym poście chce wam opowiedzieć trochę o mnie, ponieważ tak naprawdę wiele o sobie nie powiedziałam. Najłatwiej będzie mi to zrobić w formie pytań i odpowiedzi, gdyż sama z siebie nie wiedziałabym co mam tutaj napisać, ale myślę, że chyba każdy tak ma. A więc zaczynajmy :)


1. Masz rodzeństwo?
Tak, mam młodszego o 4 lata brata Mikołaja :)

2. Kiedy masz urodziny?
15 października :)

3. Twoje największe marzenie?
Dostać się do wymarzonej szkoły, potem dostać prace i założyć szczęśliwą rodzinę :)

4. Co lubisz robić?
Kocham tworzyć :) Nie potrafię siedzieć w miejscu i nic nie robić, to takie nudne.

5. Umiesz śpiewac?
Umieć umiem, tylko że nie mam głosu.

6. Masz jakieś hobby?
Tak jak już wcześniej wspominałam gram w dwóch orkiestrach :)

7. Zbierasz coś?
Mam małą kolekcję kapsli od tymbarka. Ale tak oprócz tego to zbieram dosłownie wszystko, bo według mnie "wszystko zawsze może się przydać" :)

8. Czy lubisz pływać?
W sumie to ja nawet nie potrafię pływać. Mnóstwo osób już próbowało mnie nauczyć, ale niestety nikomu się nie udało. A szkoda...

9. Pijesz kawę?
Nie lubię kawy. Nigdy nie lubiłam i chyba już nie polubię.

10. Kolor ścian w pokoju?
Fioletowy :)

11. Czego się boisz?
Boje się pechowych liczb, psów, pająków, mrówek, wody,ale tylko takiej w jeziorze.

12. Jesteś lubiana ww klasie?
Wydaje mi się, że tak, aczkolwiek znajdą się takie osoby które delikatnie mówiąc za mną nie przepadają  :)

13. Najgorszy przedmiot w szkole?
Geografia, niemiecki i historia.

14. Ulubiony owoc?
Kocham truskawki, maliny, pomarańcze i ogólnie wszystkie owoce :)

15. Lubisz jak ktoś robi ci zdjęcia?
Nie przepadam, ponieważ moim zdaniem jestem niegfotogeniczna.

16. Malujesz się?
Tak. Ale zwykle nakładam tylko tusz do rzęs i eyeliner :)

17. Jaką fryzurę najczęściej nosisz?
Zawsze mam rozpuszczone włosy, bo w związanych się sobie nie podobam :)

18.  Jaki jest twój kolor oczy?
Mam brązowe oczy, które niestety są troszeczkę jaśniejsze niż kiedyś.

19. Masz jakieś zwierzęta?
Tak, mam psa Dudusia i dwa koty. Jeden jest jeszcze malutki i wygląda jak kret :)

20. Jaki jest twój ulubiony serial?
Pamiętniki wampirów i the originals <3 Ale musze was rozczarować, moją miłością jest Stefan :)













I to już wszystkie pytania. Mam nadzieję, że czegoś się o mnie dowiedzieliście, a jeżeli chcecie wiedzieć coś jeszcze to pytajcie w komentarzach lub na moim nowym asku ask.fm/fryteczkaaaa :)

Życzę wam miłego tygodnia :)

















3 komentarze:

  1. Bardzo fajny post, fajnie odpowiadasz na pytania :)
    Kolejny rozdział u mnie :) http://s3condbreathe.blogspot.com/ Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :D to co ty piszesz jest poprostu nie-sa-mo-wi-te. Zarwałam noc żeby to przeczytać! Gratuluję wyobraźni :D

      Usuń