poniedziałek, 16 czerwca 2014

DIY: Kwiatki z krepy #1

Witajcie! Dzisiaj mam dla was kolejny diy. Będzie to instrukcja robienia kwiatków z krepy. Ja krepę kocham i robię z niej mnóstwo rzeczy, więc na pewno jeszcze nie raz wam coś podobnego pokaże.


Oto kwiatki, których będzie dotyczyła instrukcja.


Przygotuj:
- kolorową krepę,
- nożyczki,
- małą kuleczkę do zrobienia środka kwiatka,
- nitkę.





Najpierw musimy wyciąć kształt jaki nas interesuje. 



Gdy już wytniemy taki kształt jaki jest powyżej, we wszystkich "płatkach" wycinamy dziurkę pośrodku.




 Aby wykonać środeczek kwiatka należy wziąć kawałek krepy w kształcie kwadratu, włożyć kuleczkę do
środka i zawinąć, tak jak jest pokazane na obrazku.



Otoczkę wokół środeczka (czyli tej kulki owiniętej krepą) należy wykonać tak jak na obrazku wyżej.



Potem należy połączyć środeczek z otoczką. Gdy już to wykonamy nadziewamy płatki, które wycięliśmy wcześniej na wykonany środeczek i gotowe! Ja do moich kwiatków przyczepiłam jeszcze drucik, który potem owinę zieloną krepą.

***

Mam nadzieję, że diy wam się podobał :) Kwiatki, które wykonałam mogą byc oczywiście takiego koloru jakiego tylko zapragniecie :) 

Jeżeli macie jakieś pytania albo chcecie, żebym wykonała jakieś inne ozdoby piszcie na asku  http://ask.fm/fryteczkaaaa :)






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz