niedziela, 31 sierpnia 2014

Back to school #3 - haul

Hej! Jak tam ostatni dzień wakacji? To trochę dołujące, że to już koniec, no ale nie możemy się poddawać! Za rok znowu będą wakacje ;) Dzisiaj nareszcie mam dla was haul zakupowy. Ja osobiście kocham kupować zeszyty i różne przybory szkolne, więc nie mogłam się doczekać, gdy w końcu wybiorę się na takie porządne i prawie ostateczne zakupy. A więc zaczynajmy! ;)

Na początku chcę wam pokazać mój piórnik ;) Jest on czarno-fioletowy. Na połowie w kolorze fioletowym ma czarne i takie "przezroczyste" serduszka, co od razu mnie w nim urzekło. Jest to chyba najładniejszy z piórników jakie dotąd miałam ;) 


Jeżeli chodzi o jego zawartość to mam w nim moje ukochane cienkopisy, no i ołówki, długopisy, gumkę, klej, ostrzynkę, korektor i nożyczki - czyli chyba to co każdy ;) Planuję jeszcze kupić flamastry o których zapomniałam, gdyż potrzebne mi będą do nauki w domu ;)




Kolejna rzecz to zestaw linijek i kolejny klej. Pomyślicie klej jak klej, ale nie! On jest nadzwyczajny (xd). Co w nim takiego niezwykłego? No a to że jest o zapachu poziomek! Gdy zobaczyłam go w sklepie, aż się wróciłam, gdyż nie uwierzyłam własnym oczom. Myślałam, że zapach nie będzie tak bardzo wyczuwalny, ale gdy wróciłam do domu i go otworzyłam uderzył mnie piękny i słodki zapach owych poziomek. Jeszcze go nie używałam ,więc nie wiem czy dobrze klei, ale wydaje mi się, że spełni swoją rolę ;)


Teraz przyszedł czas na mój kołozeszyt. Przyznam się wam szczerze, ze wcześniej nigdy nie miałam z takim zeszytem do czynienia. Jednak w tym roku postanowiłam w końcu go zakupić, gdyż idę do technikum i na pewno przyda mi się do nauki w domu. Nie kosztował on zbyt dużo, bo 5 zł. Niestety w sklepie nie było dużego wyboru, prawie żadnego jeżeli chodzi właśnie o kołozeszyty, więc wzór jest taki jaki jest. Nie jest on jakiś zły, ale marzył mi się inny ;) Dobra dalej, bo narzekam.



zdjęcie zrobione w samochodzie zaraz po wyjściu ze sklepu :)

Zeszyty to coś co kocham kupować ;) Te powyżej kupiłam w biedronce za 2,99 (oprócz ostatniego - ten kosztował ok. 1,50) i w tym roku właśnie one są moimi ulubionymi. Już nawet wiem, który będzie do czego - pierwszy do fizyki, drugi do historii, w dwa kolejne do matematyki i polskiego. Ten ostatni wpadł w moje ręce przez przypadek, gdyż weszłam do Biedronki i szukając czegoś innego, zobaczyłam go wśród zeszytów w księżniczki i samochody. Jego wzór jest bardzo ciekawy, więc pomyślałam czemu nie? i wrzuciłam do koszyka ;)



Kolejne zeszyty tym razem kupione w Realu. Z tych i wcześniejszych będę korzystać w pierwszej kolejności ;) W tym roku nie chciałam kupować za dużo tych tematycznych, ale jakoś tak wyszło, że jest ich aż 5.





Teraz kolej na pozostałe zeszyty. Ja kupuję ich bardzo dużo i czasami (a nawet zawsze xd) zostają mi na następny rok. Niektóre już wyznaczyłam do poszczególnych przedmiotów, a z resztą jeszcze zobaczę co zrobię ;)



Kolejne rzeczy to teczki i bloki. W tym roku kupiłam, aż cztery teczki gdyż zawsze mi ich brakuje. Dwie są normalne na gumkę, a dwie pozostałe to takie foldery. Co do bloków to nie patrzcie na okładki ;) Wzięłam właśnie te, ponieważ kartki w środku mają śliczne i żywe kolory.



Przedostatnią już rzeczą jest modelina. Nie mogło jej zabraknąć i tego roku ;) Niestety nie było zwykłej z astry, dlatego zdecydowałam się na fluorescencyjną - zobaczę co z tego wyjdzie.



No i plecak ;) W tym roku nie chciałam za wiele na niego wydawać, gdyż mam jeszcze jeden w całkiem dobrym stanie z Adidasa z poprzednich lat. Jest on bardzo pojemny bo ma aż trzy przegrody, a dodatkowo w największej ma jeszcze kieszonkę, więc myślę, że będzie dobrze się sprawował. Wzór jest trochę dziwny. Dlaczego? Wszystko zależy od tego jak na niego patrzysz. Przynajmniej ja raz widzę czarne koła z białymi "gwiazdami", a kiedy indziej takie czterolistne kwiatki :) Naprawdę dziwne xd


No i już koniec mojego haulu ;) Niektóre rzeczy takie jak cyrkiel i inne potrzebne rzeczy, których nazw teraz nie pamiętam (xd) mam jeszcze z zeszłego roku. Mam nadzieje, że moje przybory chociaż trochę się wam  podobają ;) do następnej notki!













7 komentarzy:

  1. śliczny plecak i super post, będę wpadać częściej:*
    obserwacja za obserwacje?
    zapraszam:

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pocieszenie, ze w tym roku koncze szkołę szybciej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny plecak!
    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely stuff <3

    www.the-goldensoul.blogspot.com

    XOXO,
    Inês

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie :)
    zapraszam na mojego bloga dopiero zaczynam ale mam nadzieję że Ci sie spodoba

    może wspólna obserwacja? napisz u mnie jeśli ci się spodoba :D

    Mój blog <--- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podobaja mi sie zeszyty <3

    W wolnej chwili zapraszam: http://ksiazkowy-zlodziej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w nowym roku szkolnym :))

    Zapraszam do mnie na nowy post http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń