środa, 3 września 2014

Pierwsze dni szkoły



Witajcie! Jak tam po rozpoczęciu roku szkolnego i dwóch dniach nauki? Na dzisiaj przygotowałam dla was luźniejszy post, gdyż jak już zapewne się domyśliliście, powiem wam co nieco o mojej szkole i tych pierwszych dniach ;)


No więc może zacznijmy od planu. Wydaje mi się, że nie jest on taki zły, gdyż dwa razy w tygodniu zaczynam na 11:10, dwa na 7:30 i raz chyba na 8:20. Gorzej trochę z powrotami gdyż aż trzy razy kończę o 16:20 i po razie o 13:45 i 14:35. Nie wiem czy mam się cieszyć, czy płakać, ale wydaje mi się, że raczej powinno być okej.


 Co do nauczycieli mam mieszane uczucia xd Większość wydaję się miła, ale od znajomych ze starszych klas dowiedziałam się, że są i tacy, których niekoniecznie da się lubić, no ale zobaczymy jak to wyjdzie w praniu. Wiadomo, że to nie jest już gimnazjum i nauki na pewno będzie więcej. Mówią, że pierwszy tydzień jak i miesiąc są najtrudniejsze... Po tych dwóch dniach jeszcze nie zraziłam  się do tej szkoły i mam nadzieje, że tak zostanie ;) 


Jeżeli chodzi o klasę wydaje mi się, że jest wporządku. Mamy tylko trzech chłopaków i masę dziewczyn czyli aż 22 :o Z większością już się poznałam, w miarę ogarnęła jak kto ma na imię, i mogę stwierdzić, że mogą to być ciekawe cztery lata ;)


Jeżeli chodzi o moje wpadki, które miały miejsce już na samym początku, to dzisiaj na przykład, przez pomyłkę nie wysiadłam na swoim przystanku i pojechałam o jeden za daleko. No, ale taka ze mnie gapa xd Teraz już przynajmniej zapamiętam ;) Natomiast jeżeli chodzi o dzień rozpoczęcia, to zdarzyła się taka sytuacja, że chcieliśmy zorientować się, kogo jeszcze nie ma. Na spisie napisane było, że w klasie ma być czterech chłopaków, więc gdy jedna z koleżanek spytała się kogo może nie być, ja nie wiele myśląc, powiedziałam, że miał chodzić z nami jakiś Piotr. Niestety nie trafiłam i kolega obok powiedział "Dzięki, to ja jestem Piotr".


No nic to tyle ;) W komentarzach piszcie jak tam wasze rozpoczęcia roku i pierwsze dni. 
A może wy też poszliście do nowej szkoły? Jak tam wasze plany lekcji - podobają się? 

------
Jeżeli macie ochotę na wzajemna obserwacje to też wspomnijcie o tym w komentarzach ;) Jeżeli mnie zaobserwujecie i napiszecie link do swojego bloga w komentarzu, ja na pewno się odwdzięczę! ;)






11 komentarzy:

  1. Ja od 4 lat w tej samej szkole, ostatni rok, plan jest okej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo postów jest o szkole..Ja teraz gimbusiara :D Zapowiada się całkiem spoko :D

    Zapraszam --> http://moje-sprawy-codzienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia w nowej szkole :)
    Pozdrawiam !

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz naprawdę przedziwny plan! Rzadko spotyka się szkoły, w których lekcje zaczynają się o godzinach takich jak 11 czy 7 :)
    Powodzenia w nowej szkole ;) Ja te czasy mam już za sobą. Mimo to, w szkole pojawiło się dużo nowych osób więc też pewnie poznam dużo nowych znajomych :)

    Pozdrawiam,
    ogurczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja teraz poszłam do 1 klasy liceum :) Jak na razie wszystko jest okej. Mój plan caaałkowicie różni się od twojego, gdyż nigdy nie zaczynam i nie kończę tak późno xd

    Pozdrawiam,
    http://lavvenderlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem teraz w 3 klasie gimnazjum. Czeka mnie sporo nauki i egzaminy gimnazjalne. Jak na złość w tym roku szkolnym wprowadzono do szkoły oceny ważone... ;/ Nie będzie lekko

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też to jest i narazie wogóle tego nie ogarniam :c

      Usuń
  7. Zrobiłaś sobie spacerek poranny ;)
    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja szkole mam już za sobą:)jeśli masz chwilkę to byłabym wdzięczna za poklikanie w linki w moim ostatnim poście. To dla mnie bardzo ważne, staram się o współpracę. Z góry bardzo dziękuję:* pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń