czwartek, 21 sierpnia 2014

I'm back! + Back to school: DIY - rolki po papierze

Hej, hej, hej! ;) Jak widać  już wróciłam. Myślę, że wszystko się już poukładało i teraz mogę spokojnie wrócić do blogowania ;) Nie było mnie tylko ( albo aż ) 10 dni, więc nie jest tak źle. No, ale już nie przedłużając zapraszam was do właściwej części posta czyli do... pierwszej odsłony serii back to school ;)
Dzisiaj mam dla was DIY, ale planuję także haul i może jeszcze jedno lub dwa diy, więc myślę, że nie powinno u mnie wiać nudą ;) No więc zaczynajmy!



Jak już wspomniałam, dzisiaj przygotowałam dla was diy. Jest to prosty sposób na wykorzystanie zwykłych rolek po papierze toaletowym. Myślę że jest to ciekawy pomysł, bo chyba każdy ma w domu kredki, pisaki lub niepotrzebne flamastry z którymi nie ma co zrobić, ani tym bardziej gdzie je włożyć  by nie zawadzały. Oczywiście mozna włożyć do jakiegoś kartonu, ale czy to nie nudne? Jeżeli mam trochę czasu, możemy nie dość że stworzyć coś z niczego to jeszcze patrząc na swoje dzieło być dumni i przekonani, że jest to coś czego na pewno nie ma nikt inny ;) Dobra bo znowu się rozpisałam... zaczynajmy!

Przygotuj:
- 3 rolki po papierze toaletowym,
- nożyczki,
- taśmę klejącą,
- klej,
- zszywacz,
- dwie białe kartki, 
- tekturkę (może być ostatnia kartka bloku),
- coś do ozdoby : farby, pisaki, lub wzorzystą krepę,

1) Najpierw należy połączyć ze soba dwie rolki za pomocą taśmy klejącej. Nalezy pamiętać by były przyklejone równo i żeby taśma się nie marszczyła.


2) Kolejny krok to zrobienie dna pudełka. W tym celu musimy wziąć naszą tekturkę i jakiś pisak. Teraz odrysowujemy dno naszych rolek na tekturce, wycinamy i przyklejamy za pomoca taśmy.


3) Żeby nasza nakrętka, którą za chwilę wykonamy trzymała się na złączonych uprzednio dwóch rolkach musimy zrobić blokadę (?).  By ją wykonać należy złożyć białą kartkę na pół, następnie zrolować, włożyć do naszych rolek i przymocować za pomocą zszywacza ( chyba bardziej zrozumiały okaże się obrazek poniżej xd )


4) Połowa za nami! ;) Teraz czas na nakrętkę. W tym celu należy trzecią z przygotowanych rolek papieru przeciąć na pół. 


5) Teraz tak jak w większej części musimy zrobić spód. Jak wcześniej odrysowujemy na tekturce kształt rolki i przyklejamy za pomocą taśmy.


Całość:


6) Pozostało już tylko okleić całość białą kartką i ozdobić według własnego pomysłu. Możecie pomalować, okleić, albo zrobić cokolwiek innego ze swoim pudełkiem, by wyglądał jak milion dolarów ;) Ja moje okleiłam znaną wam już wzorzysta krepą. Zakochałam się w niej i jak szalona oklejam nią wszystkie dodatki na moim biurku ;) By nakrętka lepiej się trzymała można użyć gumki takiej jaką się używa przy spodniach. Nalezy zrobić tylko dwie dziurki w naszej nakrętce zawiązac i zaczepić o spód pudełka. Musicie tylko pamiętać, żeby gumka była trochę krótsza od pudełka ;)



I gotowe!




 Czyż nie wygląda to ślicznie? Ja na swoje pudełko nie mogę się napatrzeć ;) Narazie stoi na szafce jako ozdoba, ale gdy już pojadę na jakieś porządne zakupy szkolne napewną wrzucę do niego jakieś flamastry. Dobra juz koniec, bo się tak zachwycam tym pudełkiem ze szok xd Piszcie w komentarzach czy podoba się wam moje diy i czy kupiliście już potrzebne wam rzeczy do szkoły. Dozobaczenia! ;) 

-----------
Macie może ochotę na wspólną obserwację? Jeżeli tak zaobserwujcie mojego bloga i w komentarzu napiszcie link do swojego bloga a ja napewno się zrewanżuję ;)



















19 komentarzy:

  1. świetny pomysł!!! do szkoły jeszcze czas xD
    obserwuję + zapraszam! http://ablonde-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super pomysł ! U mnie w pokoju w każdej szafce leżą jakieś długopisy,a o oknie nie wspomnę ..
    Twój wygląda przecudownie ! Muszę koniecznie zrobić, nie jest to aż takie trudne .: )
    Obserwujemy ? Ja zacznę i liczę na Ciebie :)
    paulinalelo13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny efekt końcowy ;)

    Zapraszam na mój blog, jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj ♥
    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. :-) faktycznie fajny pomysł :-) muszę sama taki zrobić ;-)
    Wpadaj do mnie, jeśli Ci sie spodoba zaobserwuj i daj mi znać, zrewanżuję się, buziak:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł :D
    http://hi-wika.blogspot.com/ zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj pomysł jest bardzo fajny i oryginalny ;)
    Myślę, że to pudełko można też wykorzystać jako opakowanie do jakiegoś prezentu o tym kształcie :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt końcowy najlepszy ;p ŚLiczny *.*
    www.viecharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne DIY : )

    http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne DIY :)
    Pytałaś u mnie gdzie kupiłam kolorowe taśmy . Kupiłam je w E.Leclerc'u , ale jeszcze kiedyś widziałam w empiku :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. pomysłowe ;) Obserwuje
    http://befree2159.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest to naprawdę dobry pomysł ;)
    Może spróbuję to zrobić choć nigdy nie miałam do tego talentu ;)

    http://inna-niz-inni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietny pomysł! ;o

    Obserwujemy? ;)
    http://maadziiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń