niedziela, 24 sierpnia 2014

Recenzja filmu "Rodzinne rewolucje"

Hej! Parę minut temu skończyłam oglądać pewien film i stwierdziłam, że mogłabym napisać jakąś recenzję z nim związaną ;) Oglądam masę filmów - aż 90% to komedie! Nie lubię żadnych horrorów, nie przepadam też za dramatami. Czasami zdaży mi się obejrzeć coś innego, ale zdecydowanie komedie to mój ulubiony gatunek. No ale bez zbędnego ględzenia... zaczynajmy ;)



Na ten film czaiłam się od dłuższego czasu. Gdy wchodziłam na strony typu zalukaj czy efilmy, cały czas gdzieś migał mi jego obraz. Na początku, jako że powstał w 2014 roku nie było napisów, wiec jako tako nie rwałam się by go obejżeć. Potem, gdy były już napisy, też się nie zdecydowałam,  ponieważ ja mam tak, że jak oglądam jakiś film, albo nie - jak coś robię, to wtedy by było mi np. przyjemniej sprzątać włączam sobie jakiś film ;) Dzisiaj jest niedziela i że jako tako nie mam nic do roboty, postanowiłam znowu coś obejżeć. Gdy tylko weszłam na główną stronę mojego ulubionego serwisu z filmami, od razu dostrzegłam właśnie "rodzinne rewolucje" z jakże znakomitym Adamem Sandlerem Pomyślałam - czemu nie? Aktor świetny, film też powinien. I tak jak pomyślałam tak też się stało ;) Film jest genialny. Od razu trafia na listę moich ulubionych komedii. Jest w nim wiele śmiesznych momentów, ale również kilka tych chwytających za serce... Takich filmów więcej!















Wiem, że mało napisałam o tym filmie, ale nie chce opisywać go całego, bo po pierwsze byście się zanudzili, a po drugie już wszytko wiedzieli ;) Warto jest tutaj tylko powiedzieć, że film jest świetny i naprawdę warty polecenia. Jeżeli lubicie Adama Sandlera, trochę się pośmiać i chcecie zażyć odrobiny wzruszenia ( o ile można zażywać wzruszenie xd ) to ten film jest dla was :) Teraz już mykam i zostawiam was ze zwiastunami tego filmu ;) Paa ;*




A jakie są wasze ulubione filmy? Piszcie w komentarzach, może staną się one również moimi ulubieńcami ;)

------------
Jeżeli macie ochotę na wspólną obserwację, zróbcie to napiszcie o tym w komentarzu a ja na pewno się odwdzięczę ;)

18 komentarzy:

  1. Ja również najbardziej lubię komedie :)
    http://anne-cucito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie oglądałam jeszcze tego filmu ^^
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście ? Z góry dziękuję :))
    stay-possitive.blogspot.com
    PS. na moim blogu można zamawiać design

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam, ale zapowiada się całkiem nieźle :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie oglądałam tego filmu, ciekawie się zapowiada i z chęcią obejrzę :)
    Obserwuję i pozdrawiam ciepło!
    fashion-and-lifestyle99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam przyjemności obejrzeć tego filmu : ) . Ja ulubione filmy to : " Nad życie " , " Szkoła uczuć " , " Marley i ja " , " Lol " : ) . Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku ! + Obserwacja ? , daj znać u mnie : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. w najbliższym czasie będę musiała go obejrzeć :)
    ps. mogłabyś kliknąć w link na moim blogu?:)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również uwielbiam komedie! Ostatnio jednak zaniedbalam z lekka oglądanie filmów, co postanowiłam jednak zmienić i chyba się za niego zabiorę ;)
    mrs-cotton-candy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam zamiar to oglądnąć :)
    Dziękuje za komentarz i zapraszam na nową notkę ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry pomysł na posta ; )_
    Genialny blog ;*
    Podoba mi się Tu ;*
    Czekam na więcej ; *
    Zapraszam do Siebie miła będzie również obserwacja ; *
    http://enoughsimplytobelieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post, film zapowiada się nieźle :)

    Zapraszam do zapoznania się z najnowszą platformą dla blogerów, można zgarnąć naprawdę fajne współpracę :)
    http://juliet-monroe.blogspot.com/2014/08/reachbloggercom-nowa-przyszosc.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie miałam zamiar go obejrzeć :) Bardzo lubię tego aktora ;3
    Ja bardzo lubię komedię Duże Dzieci,Jeszcze Większe Dzieci,gdzie własnie także gra Adam Sandler.Bardzo lubię też :Last Minute,Chłopaki na Ibizie,Nigdy nie będę Twoja,Angus stringi i przytulanki ;D
    Obserwujemy ? Odpowiedź u mnie !
    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę to obejrzeć.
    Uwielbiam tego aktora.
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Odpowiedz u mnie:
    http://www.4ever-souril.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię tego aktora :) najbardziej lubię oglądać bajki i komedie :)
    http://ablonde-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki twojej recenzji z chęcią obejrzę ten film ;)

    Ja też nie lubię oglądać horrorów, nie rozumiem, jak ktoś może ''lubić'' się bać, dla mnie to jest kompletnie niezrozumiałe. A co do filmów to nie mam jakiś swoich ulubionych.

    Pozdrawiam ;))

    lukrowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. W "rodzinnych rewolucjach" gra Bella Throne, którą pamiętam z czasów dzieciństwa kiedy oglądałam disney'owskie produkcje :)

    Pozdrawiam,
    ogurczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń