czwartek, 11 września 2014

Common White Girl TAG

Cześć! Dzisiaj mam dla was kolejny tag, gdyż dawno żadnego tutaj nie było ;)  Wybrałam go, dlatego że jest jednym z moich ulubionych, a odpowiedzenie na pytania jest w miarę szybkie, a jak wiecie aktualnie nie mam zbyt wiele czasu, gdyż niestety zaczęła się szkoła i dość późno wracam do domu.. no ale dość marudzenia! Let's do it ;)




1. Ulubiony napój z Starbucks'a?
Nigdy nie byłam w Starbucksie, ponieważ mieszkam w bardzo małej miejscowości. I tak w ogóle to nie lubię kawy, więc...


2. Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie się rano?
Zazwyczaj około pół godziny, chyba że jestem spóźniona, to już w około dziesięć minut jestem gotowa xd

3. Ile selfie robisz sobie dziennie?
Nie robię sobie zdjęć codziennie, ale jak już zacznę to robię ich około 30 xd A jak jestem z przyjaciółmi to jeszcze więcej ;)

4.Ile masz followersów i zdjęć na Instagramie?
Nie mam instagrama ;)

5.Używasz słów "LOL" i "OMG" na głos?

Jestem uzależniona od słowa lol xd A jeżeli chodzi o OMG to raczej nigdy nie używam.




6. Czy nosisz tę samą rzecz po kilka razy?
Chyba raczej jak każdy - tak, ubieram tę samą rzecz kilka razy. Nie widzę sensu, w kupieniu jakiejś rzeczy, ubraniu jej, a potem wyrzuceniu.


7.Jesteś rasistką?

Nie, dla mnie każdy człowiek powinien by traktowany tak samo niezależnie od rasy czy koloru skóry.


8. Instagram, Twitter czy tumblr?
Nie mam narazie ani instagrama, ani tumbrla więc Twitter ;)



9.Ile masz tweetów?
Mam dokładnie 2757 tweetów ;)


10.Jak spędzasz większość swojego czasu?
Aktualnie mam bardzo mało wolnego czasu, gdyż dużą jego część spędzam w szkole ;c


11. Kto jest Twoim ulubionym youtuberem?
Bardzo lubię ogląda filmiki Banshee i chłopaków z 5 sposobów na ;)





12.Jak często malujesz paznokcie?

Bardzo, bardzo rzadko, nie mam do tego cierpliwości ;)



13. Czy jesteś zakupoholiczką?
Z tego co mi wiadomo to nie xd Czasami pochodzę po sklepach, ale jeżeli coś wpadnie mi w oko to i tak się długo zastanawiam czy to kupić ;)

14.Ile razy oglądałaś "Wredne Dziewczyny"?
Około trzech, czterech razy. Ogólnie bardzo lubię filmy młodzieżowe, w których akcja dzieje się w szkole ;)


15.Czy posiadasz dużo ubrań?

Moim zdaniem nie jest ich za mało, ale nie jest też za dużo xd



16. Robisz zdjęcia swojemu jedzeniu?
Czasami mi się zdarza xd Zazwyczaj robię zdjęcie i wysyłam Weronice, albo którejś z przyjaciółek  xd


17. Czy nosisz makijaż codziennie?
Jeżeli wychodzę z domu to zdecydowanie tak. Ludzie i przede wszystkim ja przyzwyczaiłam się do mojego makijażu i bez niego, wyglądam na kogoś innego. ( ostatnio przestałam nosi okulary co było wystarczającym szokiem dla moich przyjaciół ;)



18. Jakie masz oceny w szkole lub jakie miałaś?
Tak średnio to w gimnazjum miałam 5 i 4, rzadziej 3 i prawie wcale 2 ;) zobaczymy jak będzie w technikum.

19.Jak często stylizujesz swoje włosy?
Przez około półtora roku prostowałam włosy, aczkolwiek od trzech miesięcy tego nie robię.  Teraz tylko prostuję moja grzywkę, a resztę zostawiam w spokoju ;)





20. Czy zawsze wyglądasz wyjściowo?
W weekendy i dni wolne od szkoły, wchodząc do mojego domu, zobaczyć mnie można w jakimś dresie, bez makijażu, w związanych włosach ( o zgrozo xd) i niekiedy w okularach (czasami noszę je jeszcze gdy korzystam z komputera) Więc zdecydowanie nie - nie zawsze wyglądam wyjściowo.

No i to by było na tyle jeżeli chodzi o ten tag ;) Wy też lubicie ten tag? Piszcie w komentarzach swoje zdanie! Życzę miłego zbliżającego się weekendu ;) Dozobaczenia ;*








12 komentarzy:

  1. uwielbiam ten tag <3 ja czasem tylko układam włosy, a po spróbowaniu jednej kawy ze starbucksa bardzo się do niego zraziłam, bo smakowała jak budyń waniliowy - fuj! ;)
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Banshee <3 :)

    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tag:)
    Obserwuję:) Jeśli spodoba Ci się mój blog będzie mi miło jeśli również zaobserwujesz.
    http://doublecherryfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszedł Ci ten tag- swoją drogą jest to jeden z tagów, który najbardziej przypada mi do gustu w blogosferze ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. super :) zgadam się z kilkoma
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;-)
    Jeżeli zaobserwujesz powiadom mnie o tym
    madame-lucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne odpowiedzi :D
    http://anne-cucito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. na niektóre pytania odpowiedziałabym tak samo :)
    ps. mogłabyś kliknąć w baner sheinside na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam Banshee <3
    http://karolina-bieniasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Baaaanshee <33 Jejku ale masz świetną favikonę z minionkiem xd. Obserwuję i zapraszam do mnie. Jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj. :*
    podmarzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ale w pkt pierwszym - tam nie mają tylko kawy, ja ostatnio byłam pierwszy raz sprawdzić i mają też shake <3
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    jeżeli zaobserwujesz powiadom mnie o tym
    madame-lucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze go nie robiłyśmy, ale już go lubimy :)

    http://we-make-world-better.blogspot.co.at/
    zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietny blog :) czekam na nastepne posty! :)
    Wpadłabys do mnie ocenic zdjęcia? :) Od miesiąca zaczęłam sie zagłebiać w fotografię i zależy mi na opini :)
    Co prawda sa to jeszcze amatorskie zdjęcia, ale od czegoś trzeba zacząć :D
    Co powiesz na wspolna obserwacje? Ja juz kliknełam :)

    Zapraszam i pozdrawiam cieplutko :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń