środa, 18 czerwca 2014

Chabry i maki - trochę zdjęć

Witajcie! Dzisiaj przygotowałam dla was trochę zdjęć. Jako, że teraz górują chabry i maki to właśnie ich zdjęcia przedstawię. Wczoraj pod wieczór wybrałam się na spacer (co niebywale zdziwiło moją rodzinę. Do tego stopnia, że poszli za mną bo myśleli, że zgłupiałam.Jedno wielkie DZIĘKI) by zrobić sobie bukiecik z polnych kwiatków. Przy okazji jak już wspomniałam cyknęłam parę zdjęć.












 I ta maja mrau rąsia... xd

 Wczorajszy zachód...



A tutaj truskaweczki które ostatnio jem tonami... :)


                     
Mam nadzieję, że zdjęcia się podobają :) Nie jestem fotografem i z fotografią za dużo wspólnego nie mam, ale myślę, że te zdjęcia aż tak bardzo nie szpecą. Jeżeli chcecie piszcie w komentarzach nazwy waszych blogów a ja na pewno je odwiedze :)
***

Jeżeli macie jakies pytania zapraszam na aska KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz