poniedziałek, 23 czerwca 2014

Kwiecisty diy

Hej! Na wstępie pragnę was przeprosić za nieregularne dodawanie postów. Mogę się usprawiedliwić tylko tym, że czerwiec to czas przeglądów i różnych grań przez co nie mam żadnych weekendów wolnych. W sobotę musiałam wstać już o 4:45 bo jechaliśmy do Połczyna. Nie narzekam, bo było super. Chociaż jak to się coraz częściej zdarza i tak były małe przekręty, a szkoda bo lubiłam tam jeździć. No ale miało nie być narzekania wiec najlepiej będzie gdy przejdę do tematu tego posta czyli kwiecistego diy :)

Przygotowałam właśnie takie coś, ponieważ zobaczyłam gdzieś w internecie całkiem podobne diy. Pomyślałam czemu nie spróbować? Pierwotnie ten diy miał być o robieniu  łapacza snów, ale przez wyjazdy nie miałam możliwości kupienia wszystkich materiałów. Powinien się on kiedyś pojawić bo pokochałam łapacze, no ale jeszcze zobaczymy. Mimo wszystko mam nadzieje ze i ten diy przypadnie wam do gustu :) A więc zaczynajmy.


Należy przygotować:
- dwie białe kartki,
- tekturkę (ja wykorzystałam ostatnią kartkę bloku),
- klej,
- nożyczki,
- ołówek,
- kolorowe wycinki z gazet (ja wybrałam motyw kwiatków)


Na początku należy wyciąć trójkąciki. Moje są rożnych dlugości bo uznałam że tak będzie ciekawiej.


Gdy już to zrobimy musimy ułożyć je na kartce a następnie przykleić według własnego pomysłu.


Jeszcze jakiś napis...


... i gotowe!



To diy nie było skomplikowane co moim zdaniem jest dużym plusem, gdyż wystarczy poświecić parę minut aby wyszło coś naprawdę ciekawego. Mam nadzieję, że wam się spodobało (o ile ktoś to w ogóle przeczytał...). Jeżeli jednak to przeczytaliście to skomentujcie bo jak zapewne wiecie to bardzo motywuje! Pozdrawiam wam i życzę miłego ostatniego tygodnia "nauki" :)

***

A tutaj mam jeszcze zdjecia z piątku i sobotniego przegladu w Połczynie :)















5 komentarzy:

  1. Super Ci to wyszło! Muszę kiedyś to zrobić, bo wygląda pięknie :)

    http://lavvenderlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam motyw kwiatów pod każdą postacią! :)

    zapraszam na nowy post: http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł na kartki fantastyczny. A te chmurki.... Świetne ujęcia :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń