wtorek, 8 lipca 2014

TAG: Wolałabyś...?

Jak tam wakacje? :) U mnie narazie wieje nudą, ale mam nadzieję, że już w niedługo to się zmieni. Dzisiaj przygotowałam dla was TAG. Postanowiłam, że go zrobię, bo nie chcę was (i przy okazji siebie) zanudzić robieniem diy. Czasami potrzebna jest odskocznia :)

Tag , który przygotowałam to jak się po prostu domyślacie moje odpowiedzi na to co bym wolała. Natknęłam się na niego na jakimś blogu i postanowiłam, że właśnie on będzie następnym tematem mojej notki. Pytania są pomieszane, ponieważ niektóre były po prostu głupie, albo nie przypadły mi do gustu. A więc zaczynajmy! :)


1. Wolałabyś wyjść z domu z nieułożonymi włosami i w pełnym makijażu czy z ułożonymi włosami ale bez makijażu?
Wolałabym mieć ułożone włosy i nie mieć makijażu bo moje włosy to tragedia i armagiedon, gdy ich nie wyprostuje (w skrócie wyglądam jak wiedźma).




2. Wolałabyś żeby zgolono Ci brwi, czy żeby wypadły Ci rzęsy?
Chyba, żeby wypadły mi rzęsy bo to mniej widoczne :)

3.Wolałabyś cały czas szeptać czy krzyczeć?
Ja ogólnie jestem krzykliwą osoba i moi znajomi często mi mówią, że ja nie mówię tylko krzyczę, więc to i tak by nie zrobiło dużej różnicy. Odpowiedź brzmi: wolałabym krzyczeć :)

4.Wolałabyś być spalona czy pogrzebana żywcem?
Chyba spalona, chociaż obie śmierci są okropne...

5.Wolałabyś nie słyszeć czy nie mówić?
Ja żyję by mówić, więc definitywnie wolałaby nie słyszeć.

6.Wolałabyś mieć źle obcięte włosy czy zły kolor włosów?
Zły kolor, bo można w każdej chwili przefarbować :) A jak już raz zetniesz źle to niestety jesteś zmuszony do zrobienia tego ponownie w celu wyrównania (filozoficzny pogląd xd).




7.Wolałabyś cofnąć się w czasie czy zobaczyć przyszłość?
Chyba zobaczyć przyszłość, bo jak bym się cofnęła to jeszcze bym coś pozmieniała i by była kicha xd


8. Wolałabyś oddać laptopa czy telefon?
Laptopa, bo w telefonie mam neta i wszystko co mi do życia potrzebne :)

9. Wolałabyś cały czas chodzić do tyłu, czy przy każdym kroku w przód ukłuć się w palec? 
Chyba (boże jak dużo tych chyba :o) do tyłu, bo tak głupio być cały czas kłutym.

10. Wolałabyś zrezygnować z używania szminki czy mascary?
Nie używam szminek, więc szminki :)

***

I to już koniec tagu :) A wy co byście woleli? Piszcie w komentarzach, a ja na pewno to przeczytam. Możecie również zrobić taki tag (jeżeli wam się spodobał) na swoim blogu. Do następnej notki :)




15 komentarzy:

  1. Już mam pomysł na Tag za tydzień <3 Ciekawe odpowiedzi jak można nie używać szminki :o Moja podstawa :D

    http://lawendoweciasteczko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś nie lubie mieć na ustach błyszczyków i szminek :)

      Usuń
  2. Myślę, że jak będę miała okazję to także zrobię taki TAG. Bardzo fajnie na nie odpowiedziałaś i podobnie do mnie nie powiem:)
    Zapraszam do mnie: http://simplyforever1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na kilka pytań odpowiedziałabym podobnie :)
    Lubię ten TAG i fajnie, że go zrobiłaś.

    http://miasto-inspiracji.blogspot.com/ (klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże tylko w jednym pytaniu bym odpowiedziałam inaczej o.O jesteś podobna do mnie xD Lubię takie TAGI są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ten tag, jakoś takiinny niż reszta :))).
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezbyt lubię ten tag, ale Twój jest naprawdę świetny!
    nataliaasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny tag. ja też nie używam szminek :)

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    Czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście? To dla mnie baaardzo dużo znaczy , a bez Ciebie mi się nie uda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz raz poklikalam :) jutro jak bede na laptopie (teraz niestety jestem na telefonie) to zrobie to jescze raz bo jak juz powiedzialam - trzeba sobie pomagac :)

      Usuń
  8. Fajne odpowiedzi . Wypaczyłaś to na blogu mojej przyjaciółki Natali ?Tytuł bloga Because I'm happy.. ? A pytałaś sie jej o zgodę ? No , nie ważne :P
    Też nie używam szminki i na co dzień się nie maluje :P
    Może wspólna obserwacja? Ty zacznij , a ja na 10000000% się odwdzięczę , an ie tak jak niektóre bloggerki po prostu to ignorują xd
    Czekam na twoją obserwację a ty czekaj na moją :P
    PS; Powiadom mnie o tym :)
    http://my-life-is-very-crazy-days.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe że kilka z pytań jest takich samych, ponieważ zrobiłam to na zasadzie - otwieram 5 kart w necie, kopiuje wszystkie pytania i wybieram najlesze :) Moze te z bloga twojej przyjaciólki wydały mi się najfajniejsze i dlatego się tutaj pojawiły?

      Usuń
  9. fajne odpowiedzi :))
    7.Wolałabyś cofnąć się w czasie czy zobaczyć przyszłość?
    ja też wolałabym zobaczyć przyszłość :D
    obserwuje
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń